Jaså? Vann vi?..........

Hellooo! :)

Nu är det inte länge kvar till lovet.. Inte länge kvar till min födelsedag... Inte länge kvar till julafton.. ! :D
Mycket roligt på en och samma gång :) Fast hade kunnat vara utan alla grejs i skolan som ska vara klara osv... MENMEN!

Idag satt vi i skolan och pratade om såna här läskiga samtal man kan få hem...Så fick vi ett just idag! Mamma svarade åså, och vi har just förlorat cirka 25 000 kr!!! Nä, skoja bara,..
Men uuh jag skulle vilja se vilka som håller i det där, tycker det är så obehagligt att det finns sånt ;o
"You have won a trip to carabian"

Jag skiter däremot att ta upp om färglinserna du får om du bloggar om dom, det är nog många som gjort de =D

Nu ska jag kanske äta en saffranskaka.. nånting, jättegod iaf:) Nä, den här dagen blev ingen nyttig dag alls ;p
Käkade 92903 julskum på skolan, då NK Birgit var så snäll och bjussade, och så hade jag pommes till middagen.. 
Har inte haft det på typ 5-6 veckor =p Nåja man måste kunna unna sig ibland :)
Sen ska jag nog också måla naglarna och kanske sätta hårinpackning, kanske!
Är inte pigg just nu. Blir säkert det sen vid elva så kan man aldrig somna.............Jaja, oka klaga så mkt! Hejssss :)


Kommentarer
Postat av: Elina

åh den bilden väcker minnen! :)

2008-12-17 @ 16:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0