Jahapp..

Nu har visst även jag gjort mig en blogg! - FAST det är inte såhär den kommer se ut i slutändan..
Har länge funderat vad det skulle vara för mening för mig att ha en.. Har känt att jag inget intresssant har att säga.. men jag bestämde mig för att göra en, sen om någon skulle läsa känns bara som en bonus! :)

OBS! Varning..
Denna blogg kommer varken ge dig slät hy eller få dig att gå ner 5 kilo. Den kommer inte heller att ändra ditt liv, eller ge dig bättre självkänsla!
Däremot kanske den får dig att lära känna mig, på nåt sätt..?. Äh, inte  vet jag!
Kanske minskar den rastlösheten om du skulle ha jättetråkigt, haha eller kanske inte det heller?! Det finns oändligt mycket bloggar nu för tiden. Varenda kotte har ju en. 
Skulle det vara så att du någon gång läser min blogg så vill jag säga att jag kanske inte skriver i toppklass, men det är ju inte det det handlar om!:) eller inte för mig i alla fall.. Jag kommer skriva sånt som jag vill dela med mig av. Om det inte skulle intressera dig så ska du inte oroa dig, du har ju ordentligt bra valmöjligheter, det här är ju trots allt bara en blogg av miljoners..
HA DET BRA!! återkommer när mina tankar åter vill ut.. - till dig!
P.S Lägger ut en bild på mitt hus, (det röda) så du vet var jag bor, om du vill hälsa på! hihi


Kommentarer
Postat av: Peder

Jag komer till dig ti veckan sötiis;)

2008-12-08 @ 21:51:05
Postat av: Peder

jag komer till dig i veckan sötis;)

2008-12-08 @ 21:52:08
Postat av: hanna

2008-12-09 @ 23:50:43
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: hanna

jag tyckte det var ett bra beslut du tog att skapa en blogg för det kan vara skönt att få skriva av sig ibland och få lite tid till att säga vad just DU har gjort och det kan vara viktigt tror jag!



keep on writing ;)));););););););););)

2008-12-09 @ 23:52:48
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0