I´m back!

Detta inlägg skrev jag IGÅR kväll! Men bloggen var störd och det gick inte att publicera så gör väl der nu istället..


Yes, nu är jag tillbaka efter nåt man skulle kunna säga uppehåll ;p skulle faktiskt skriva ett inlägg igår, eller gjorde det också, men så råkade jag trycka på den förbannade bakåtknappen, så var det borta.. orkade inte skriva om allt! det är det värsta jag vet, när det blir sådär...

IGÅR for jag och mamma och hyrde film, blev ju tvungen att anpassa filmvalen efter henne men det blev tillslut, "Den bästa av mödrar" och "Underbar och älskad av alla", dom var jättebra båda två, och vi satt faktiskt hela familjen och såg.. det har nog aldrig hänt =p



IDAG var jag på stan med Johanna, köpte hårspray då det är slut och jag förra gången trodde jag köpte det, råkade köpa mouse bara för att jag blev så exhalterad av den fina flaskan ;p Nu har jag iaf sprayet tack och lov! Köpte några smågrejer också,  vi gick typ som döingar, båda matta och småsjuka, så när vi kom hem var sängen räddningen.. Har varit hos henne ikväll och pratat strunt och sånt där som man gör när man trallar över till varandra ;p 
Haha denna bild på oss tycker jag är lite små söt, spec jossi som agerar "*pip*mamma" haha kan inte skriva ut det tyvärr ;p



Hemskt att vara sjuk när det är nyårsafton imorgon.. Näsan rinner som fan och huvudet värker, eller ja näsan och käkarna värker också.. som det alltid blir när jag är förkyld.. =(
Har i alla fall laddat upp med "Kan Jang" som ska linda förkyldningssymptom, tagit en alvedon och ger näsan en omgång med nässpray såklart!



NU ska jag lägga mig i sängen och lyssna på en ljudbok, det finns inget mysigare :) Det känns så tryggt att ligga och lyssna, det är ju bara ett + att slippa läsa själv ;p



VI HÖRS, kanske nästa år? ;D
Nu ska vi ladda upp allihopa för att bli ännu bättre människor, eller kanske framför allt bättre medmänniskor!=) Tycker det känns lite uttjatat med nyårslöften som börja träna, sluta röka, banta, sluta äta godis.. Dom originella! haha. Meen. Det kanske är sånt som gäller nuförtiden? =p Menar jag själv är ett exempel på någon om tänker försöka satsa på mkt av det där ;p

Må riktigt bra nu and take it easy! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0