HIPP HIPP HURRA!

DET HAR VARIT MIN FÖDELSEDAG IDAG! :D Eller ja, nu är klockan över tolv men.. =p

Vaknade ju då och fick mina presenter osv, dom sjöng för mig i skolan, både på svenska och engelska, de ni! ;)
Jag tänkte jag kunde skriva ner lite av det jag fått :)

-  En rosa mixer/blender jag önskat mig, så jag kan göra mina "smootisar" ;p
-  Paryfym, DKNY Delicious night
-  Björnborg trosor
-  Ett par små tossiga tofflor
-  Göra (gele el. akryl) naglar
-  Nagellack
-  Armband
-  Pengar (ca 1700 kr sammanlagt)
-  2 trisslotter
-  Slingorna var också en present men jag gjorde dom i lördags, så lite förväg då =p

Hm.. är väl det jag kommer på iaf..:)
Sandra och Alex har varit här ikväll, Sandra gav mig 3 paket! :) Sen ett fjärde men det var från hennes familj, naw dom är så söta :)
Jag har ju redan skrivit att jag fick ett jättefint halsband av Alex i förskott igår! :)
Nåja, senare fick Sandra skjuts hem, sen så skjutsade vi hem Alex, tack för att ni kom i alla fall ;D
Alltid trevligt att fira sin födelsedag med några man gillar :)

Här kommer lite bilder :)
Haha!..Sandra sponsrade mig lite i hennes kort pga mina klagomål ;) ahahh...Sandra gör alltid fina paket till en! :) Se bara på andra bilden, på den tredje är det jag fick av henne =p


Kommentarer
Postat av: hanna

hahahah 30 spänn till bröstförstoringen, fan va kul! hahahahahah ;D

2008-12-18 @ 21:27:06
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: maja

grattis i efterskott stina! :)

2008-12-20 @ 18:40:19
Postat av: sofia

Jag tänkte verkligen att "nu ska jag komma ihåg att gratta stinky" men glömde bort.. :/ sorry, grattis i efterskott iaf. hoppas du känner dig riktigt stor och njuter av alla fördelar som kommer med att fylla just.. 17! :D

2008-12-21 @ 01:17:45
URL: http://safis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0