GOD JUL!

HEJ! :)

Ja, ännu en julafton.. :) Det blev en bra, och väldigt lugn julafton för min del ;p
Jag har bara firat min jul med familjen, mamma pappa och Simon som kom hem igår :) Önskar att han bodde hemma.. Lite trevligare och livligare då =p 



Dagen har makat på bra och vaknade upp och har duschat, slagit in paket, sen blev det klart kalle på tv, middag och paketöppningen startade kring kvart över sju ;p
Klockan åtta var det "Tomen är far till alla barnen" Den är så bra och rolig, älskar den! ;p Sen såg vi även "Grabben i graven brevid" :)
Har käkat som en tok idag! :) Spec nu ikväll, har tryckt choklad, julskinka, milkshake och pepparkakor med mögelost som jag förvånansvärt tyckte om! Kvällen slutade iaf med att vi satt där och jäste och myste ;D

Det här är julklappar jag fått :)

* Mysig pyjamas
* Morgonrock
* Angora myssockar
* Puma Shower gel
* "Duschboll"
* Badoljor
* Liten söt spegel
* Trosor
* Rutigt förkläde (haha mamma..)
* Röd OBH Nordica Hårtork
* Premuneration på SOLO
* En bok 
* Örhängen
* Loral Expert hårinpackning
* 2 Trisslotter
* Paradis chokladask
* 1200 :-
* Björnborg trosor
* Chanel parfym
* Presentkort H&M 500 :-
* Presentkort MQ 600 :-
* Presentkort Gina Tricot 500 :-

Känner mig nöjd :) Haha, måste erkänna att jag inte gett mkt presenter, men min plånbok har inte de möjligheterna! Skulle vilja ge bort mer till dem, men vad ska man göra..
Det är så svårt att köpa också, spec til Simon, hur ska jag veta vad en kille som är 27 år vill ha? haha inte direkt.. Gav han bara många trisslotter och en tvål från lush, haha! Hoppas storvinsten kommer i en lott så är han kompenserad ;D Nog för att han blir glad för allt =) Av honom fick jag Chanel parfymen, presentkortet på H&M, och en ljudbok som jag önskat mig, (den står inte med där för blev lite mer födelsedagspresent) men han är då så generös, ja gud så snäll :)

Nu tänkte jag kanske måla naglarna, sen sova! För klockan är för mycket (igen) och imorgon känns det som att det är mycket på schemat! Några typer som bott grannar skulle hälsa på, Sandra älsklingen fyller år, och mormor osv skulle komma och äta middag, jaja får se hur de blir ;p
Grattis till Alex som fyller 18 idag! På självaste julafton :)

Nu vill jag bara avsluta och önska En Rikitgt God Jul!
Från mig
Till er

Vi hörs, och kanske ses :)


Kommentarer
Postat av: blomman

min tomtemask!? motherfucker!

2008-12-25 @ 13:10:35
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0