två änglar har kommit ner från himlen

Tjaaaa! Har haft en idiot-trevlig kväll med Linnis och Rune! :D Vi möttes på hemmakväll och jag kokade ihop en härlig godispåse, sen gick vi till roasters och myste, sen satt vi i norra hamn och rullade tummarna på vad man kunde göra.. några depressionsanfall aka i-landsproblem hann man också med.
Vi ville göra nå, nå spännande, läskigt, utmanande, vad som helst! (Varför är det alltid så dött?!")

Och till slut kom den där ideen som alla väntat på. Vi slängde oss på bussen till sunderbyn och bestämde oss för att bada! :D Så de blev en tur förbi båda byborna, jag fick låna bikini av Johanna och sedan cyklade vi till grundet!

Helt groteskt stört var det att börja klä av sig till bikini i kylan, när myggen svärmade och sanden var isisisiskall.. (det var hemskt vackert ute iallafall) På något sätt lyckades man doppa tån åtminstone. Men ikväll var de inga sätt att vika sig för nå badkrukesnack! Vi skulle i! Och vi kom i! Flera gånger! Nog för att hjärtat stannade, men i efterhand får jag för mig att det var varmt?! Eller jag tar nog tillbaka de där ;p
Det var sedan också en hel historia att klä på sig och det var tur vi hade sådant otroligt teamwork!
Vi cyklade därefter tillbaka till Linnea och käkade godis på bron, sen väntade vi bara på att pappa skulle hämta mig.
Nu när jag kom hem duschade jag och fick nästan orgasm av de varma vattnet! Glömt att de kan vara så skööönt!
Ops, jag blev precis vidrigt trött och måste sola så jag pallar mig upp imorgon! Ska steka till 100%

Bjussar på lite material från badturen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0