You better hope and pray

Tjaooo bella!
Har avklarat en av veckans fem skoldagar. Imorgon har jag en underbart skön sovmorgon till 11.50! Känns lyxigt då jag egentligen inte har någon sovmorgon alls! :(
Men nu ska vi inte vara gnälliga här.
Fast vill ändå passa på att få ut mina aggressioner.. VARFÖR I FAN SNÖAR DET?! Jag vill ha vår! Ni vet.. Man promenixar från skolan och lyssnar på fåglarna, solen värmer, marken är bar och full med grus, det är fredag och man har precis slutat skolan, det luktar grillat när man kommer hem... ÅH finns det nåt bättre?! Svar: NEJ.

Nä, istället ska man sitta här och det är Mars och snön yr utanför fönstret. Sen har jag och Johanna våran söta lilla granne (nåja, trevlig iaf) som säkert är överlycklig varje gång det snöar, då går han ivrigt ut med sin snöslunga. Det där ljudet....
Virus har jag fått på datan också...! Varförvarför?!
Datorer är fan skit. Känsliga jävlar som inte pallar någon smitta. Allt ska dom bli sjuka av. Sen går dom och bär på dessa sjukor och blir aldrig friska. Kan lika gärna kasta min elektriska polare ut från fönstret, låta han ligga under snön tills den är borta och se hur han mår då! ;D
Har faktiskt ännu mer.. Jag praoar imorgon. Mh, efter skolan klockan 16:00 till cirka 21:30. Avis?

Nååh! Hoppade över rättskunskapsprovet idag också.. Nä, ingen bra dag för prov idag! Kände lyckan i mig idag, har haft så roligt och varit på ett strålande humör. När jag tänker efter var det länge sen jag kände så :)
Haha, kanske inte märks på detta inlägg men.. ;p

Sen kan jag inte låta bli att bjuda på min bästis låt. Den är så mig! Jag älskar den!
Lägger ut både den vanliga och en acutsisk version. Vet inte vilken som är bäst...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0