Massera mig

Mmm hej! Klockan är elva och jag har hunnit vara hemma typ lite över en timma. Kul att komma hem och gå och sova direkt typ, haha.
Tungt med skola och sen prao.. Men egentligen är det bara kroppen som strejkar, då speciellt benen...Stört trött!
Annars tycker jag det är rätt roligt och det är himla skönt att få hålla igång och göra något, än att bara sitta här vid datan som det ändå blir att jag gör efter skolan. Man slipper som tänka så mycket när man praoar, man är igång hela tiden.

Nu gäspar jag, och det är väl bara dags att sova snart, för morgondagen blir inte mycket lungare. Sutar tre, börjar praoa fyra. Nåja snart är de helg, hehe
Nu ska jag sjunka ner här i sängen och le en stund över hur skönt de är att få ligga neeeer! Sen ska jag slå på musik och digga så länge jag orkar, puss och kram

hahah jag på praoen! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

snygg babe! <3

2009-04-01 @ 07:59:46
URL: http:///sandraasandstrom.blogg.se/
Postat av: 41:an

SEXY GIRL!

2009-04-01 @ 17:20:21
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0