- "Var den som en liten fjonk?"

- "haha nejnej, den var som fast samma ljudnivå hela vägen ut.. ganska lång"
Hemlig källa.

Jahapp, ännu  en kväll! Jag har suttit och glott som vanligt, sen fick jag något ryck och tog och lirade lite gura, haha. Sen satte jag på en liten dvd film var man lär sig spela, haha försökte ju iaf! Elr ja, den är rätt så ostämd så försökte stämma den men hur fan skulle jag kunna göra det kan man ju fråga sig..! Fan man skulle ha isak här! En riktigt redig gurakille! ;D 

Ska börja fixa mig för sängen nu, tycker det börjar bli dags då jag är pretty tired! Fast fattar inte hur jag ska kunna sova.. Är helt musikgalen, kan inte sluta lyssna, är som i en lite bubbla!
Är på skratthumör också, brukar  bli så när jag och jossi skriver såhär på kvällen :D

Nu säger jag godnatt i alla fall! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0